Κοινό μέτωπο για να προχωρήσει η διεύρυνση των μετρήσεων τηλεθέασης σχηματίζει σχεδόν το σύνολο των καναλιών, ενώ εκτός μένει ο ΣΚΑΪ. Μετά από αλλεπάλληλες συζητήσεις με τη Nielsen σε Θεσμικό επίπεδο (ως ΕΙΤΗΣΕΕ), αλλά και με κατ’ ιδίαν συναντήσεις με τις διοικήσεις των σταθμών, ορίστηκε deadline έως το τέλος Ιουλίου, για να δοθούν οι επίσημες και τελικές απαντήσεις από  όλα τα εμπλεκόμενα μέρη ώστε να δοθεί το «πράσινο φως» για τη μέτρηση της ετεροχρονισμένης τηλεθέασηςσε βάθος έως και επτά ημέρων. Σύμφωνα με πληροφορίες θετικά απάντησαν η ΕΡΤ, το Star, ο Alpha, ο ΑΝΤΙ, το Mega και το OPEN (που δεν είναι μέλος της ΕΙΤΗΣΕΕ και άρα δεν μετείχε στην αρχική φάση της ζύμωσης), ενώ οριστικά «όχι» στη νέα μέτρηση απάντησε ο ΣΚΑΪ.

Οι δεύτερες σκέψεις που εξέφρασε πριν από μερικές εβδομάδες το κανάλι του Φαλήρου όχι μόνο δεν άλλαξαν, αλλά οδήγησαν σε ρητή διαφοροποίηση του ΣΚΆΊ από το σύνολο των καναλιών και στην απόφαση να μη μετέχει στην κάλυψη του κόστους για τη διεύρυνση της μέτρησης τηλεθέασης. Σύμφωνα με πληροφορίες το επιχείρημα στο οποίο επέμεινε ο ΣΚΑΙ είναι ότι δεν έχει πειστεί πως τα επιπλέον νούμερα τηλεθέασης που Θα προκύψουν από τη διευρυμένη μέτρηση θα φέρουν επιπλέον έσοδα για τα κανάλια και άρα αρνείται να πληρώσει για τη νέα υπηρεσία. Σε αντίθεση με τον ΣΚΆΙ, τα υπόλοιπα κανάλια αποφάσισαν να επενδύσουν στη διεύρυνση της μέτρησης με το βλέμμα στο μέλλον, καθώς όλα δείχνουν ότι η on demand και η ετεροχρονισμένη τηλεθέαση Θα αυξηθούν τα επόμενα χρόνια. Ετσι, όχι μόνο Θα καλύψουν το κόστος για το νέο λογισμικό της Nielsen, αλλά προχωρούν και στη δημιουργία νέων υβριδικών υπηρεσιών τύπου ERTflix για να διευκολύνουν την οη demand θέαση του προγράμματός τους με το πάτημα ενός κουμπιού.

Ταυτόχρονα σχεδόν με τη διεύρυνση της μέτρησης σε νέα υβριδικά υπηρεσία προχωρά το Star. Ηδη, το σχετικό λογισμικό έχει παραγγελθεί και στόχος είναι έως τις 15 Σεπτεμβρίου να είναι έτοιμο προς χρήση το Star Hybrid, που Θα είναι διαθέσιμο με το πάτημα του κόκκινου κουμπιού στο τηλεκοντρόλ. Ανάλογα σχέδια για υβριδικό κανάλι φέρεται να κάνει και ο Alpha, ενώ αντίστοιχες υπηρεσίεςέχουν ήδη το Μegα, το OPEN η ΕΡΤ αλλά και ο ΣΚΑΪ. Σύμφωνε με τα μέχρι τώρα ανεπίσημα στοιχεία, η αύξηση του αριθμού τηλεθεατών που αρχικά παρακολούθησαν ένα πρόγραμμα liνe, με την προσθήκη όσων μπήκαν αργότερα μέσω της τηλεοπτικής συσκευής για να το δουν, αγγίζει περίπου το 3ο%. Με άλλα λόγια, σε ένα επεισόδιο του «Σασμού» με 1,5 εκατομμύριο τηλεθεατές υπολογίζεται ότι προστίθενται στη συνέχεια άλλοι 50.000. Η έναρξη της νέας μέτρησης αναμένεται μέσα Σεπτεμβρίου.