Πρεμιέρα είχαμε για το project του STAR, GNTM! Τώρα όσοι το είδαν, νομίζω θα είχαν να πουν πολλά σχόλια και τους άφησε ανάμεικτα συναισθήματα.

Συγκίνηση, κλάματα, wow από την Καγιά που μας είχαν λείψει, νεύρα από πλευράς παιχτών και αλλά και κριτών. Ήθελα να το δω όλο ώστε να έχω μια ολοκληρωμένη άποψη για αυτό που βλέπω.

Στην αρχή για να είμαι ειλικρινής, δεν είχα καταλάβει ότι ήταν ο Καράβας στην επιτροπή, λες και ήταν απών και η Βίκυ ως απουσιολόγος του είχε βάλει απουσία!

Δε ξέρω αν είναι αρχή απλά στο GNTM αλλά νομίζω ότι η επιτροπή ακόμα δεν έχει δέσει, αλλά άμα δείτε τα ρούχα τους που αλλάζουν θα έχετε καταλάβει ότι έχουν περάσει πολλές οντισιόν και κάτι δεν πάει καλά.

Να πάμε τώρα στη Σοφία Χατζηπαντελή, που ήθελα πραγματικά να τη δω μιας και υποστηρίζει με την εμφάνισή της όλο το κίνημα του diversity-διαφορετικότητα, αλλά έχω λίγους ενδοιασμούς με την επιλογή για την κριτική επιτροπή.

Δεν την καταλαβαίναμε χθες το βράδυ με αυτά που έλεγε. Τα έλεγε μισά αγγλικά, μισά σπαστά Κυπριακά, οκ πλάκα έχει αλλά μετά από ένα σημείο έγινε κουραστικό.
Κουραστικό επίσης έγινε και η επιμονή της (εμμονή της) για το diversity. Να σας πω τη μαύρη μου αλήθεια δεν έχω καταλάβει ακόμη τι ψάχνουν! Γιατί υπήρξε έντονη διαφωνία για το τι ψάχνουν στα επίδοξα μοντέλα.

GNTM: Τίτσα από το Παναγιωτίτσα!

Από τη μια έχουμε την Καγιά και τον Καράβα που ψάχνουν τα μοντέλα σύμφωνα με τα δικά τους πρότυπα και τις δικές τους καριέρες και από την άλλη έχουμε τη Σοφία Χατζηπαντελή, που ψάχνει μάλλον κάτι εξωπραγματικό. Το κακό είναι ότι η Σοφία προέρχεται από το εξωτερικό και δεν μπορεί να αντιληφθεί την αγορά της Ελλάδας και αν το diversity μπορεί να έχει μέλλον εδώ.

Εκτός και αν τα υποψήφια μοντέλα είναι για το εξωτερικό και με το που τελειώσει το show φύγουν κατευθείαν για διεθνής καριέρες (σπάνιο αν αναλογιστούμε τους προηγούμενους κύκλους).

Δε ξέρω τι να σας απαντήσω… μπορεί και αυτός να είναι ο λόγος που μετά τις οντισιόν δε θα τη βλέπουμε ως κριτή, μιας και η ματιά της στα πράγματα είναι πολύ διαφορετική. Βέβαια η ίδια τονίζει ότι η διαφορετικότητα δεν είναι αναγκαστικά στην εξωτερική ομορφιά αλλά πηγάζει από μέσα. Η ίδια η Χατζηπαντελή από την ιδιαιτερότητα της – διαφορετικότητα των φρυδιών της αλλά και της προσωπικότητάς της βέβαια έχει κάνει καριέρα στο εξωτερικό, οπότε λογικό είναι αυτό να υποστηρίζει και να αντιπροσωπεύει. Για άλλη μια φορά ασχολούμαστε με την κριτική επιτροπή και όχι με τα παιδιά.
Βέβαια με μια υποψήφια ασχολήθηκαν όλα τα σόσιαλ, την κυρία Τίτσα (από το Παναγιωτίτσα), που σε ηλικία 79 ετών αποφάσισε (μάλλον οι εγγονές της το αποφάσισαν) να πάρει μέρος στο διαγωνισμό και με σεβασμό (πρέπει να τονιστεί αυτό εδώ) την αντιμετώπισε η παραγωγή και πόσο την προστάτεψε. Βέβαια και η προσωπικότητα της ίδιας της κυρίας Τίτσας δε θα άφηνε περιθώρια να γίνει παρατράγουδο στην Ελληνική τηλεόραση!

Από τη μια είναι ένα παράδειγμα προς μίμηση για όλους τους ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας και όχι μόνο στο GNTM ότι η ηλικία δεν παίζει κανένα ρόλο στη ζωή τους και είναι απλά ένα νούμερο! Η Καγιά νομίζω, αυτό θεωρεί σαν διαφορετικότητα και για αυτό πέρασε με 4 ναι. Από ό,τι ξέρω η κυρία Τίτσα θα είναι μέσα στο σπίτι των μοντέλων και θα ήθελα πραγματικά να δω το πώς θα την αντιμετωπίσουν οι υπόλοιπες wannabe on top υποψήφιες top models.
Σε άλλα νέα σήμερα θα παρακολουθήσουμε το δεύτερο επεισόδιο και όποιος έχει παρακολουθήσει το τρέιλερ θα έχει δει ότι μαμά και κόρη κάνουν πασαρέλα μπροστά στην κριτική επιτροπή και διαγωνίζονται για τα 4 ναι ή έστω τα 3 για να περάσουν στα bootcamp. Σε κάθε επεισόδιο θα βλέπουμε κάτι διαφορετικό χθες είχαμε την κυρία Τίτσα σήμερα θα έχουμε μια οικογενειακή μάχη! Next week who knows … είπαμε να μιλήσουμε αγγλικά μιας και το show πλέον έχει γίνει
International! Τώρα από νούμερα τηλεθέασης βγήκε δεύτερο στο δυναμικό κοινό πίσω από το Σασμό, που σάρωσε αλλά αφήνοντας πίσω του τη Γη της Ελιάς.

 

Όλες οι ειδήσεις

Άγρια Γη: Ο Άρης μπαίνει κρυφά στο σπίτι της Όλγας για να βρει στοιχεία – Επέμβαση ρίσκο για τον Κωστή

«Γκόμενος του Συντάγματος» κι άλλα ωραία στο Twitter για τον Μίτσελ

Μαύρο Ρόδο: Σκληρό trailer με ακατάλληλες σκηνές για τη νέα υπερπαραγωγή του MEGA