Κάθε άλλο παρά δεδομένη θεωρείται η παρουσία των Γρηyόρη Γκουντάρα και Νάταλι Κάκκαβα στη μεσημεριανή ζώνη του ΣΚΑΪ και την επόμενη τηλεοπτική σεζόν. αφού, όπως συμβαίνει και με την Ιωάννα Μαλέσκου, η συνέχιση ή μη της εκπομπής τους θα τεθεί επί τάπητος τον ερχόμενο Μάιο.

Show με Ρουβά

Το «The masked singer» στον ΣΚΑΪ θα ξεκινήσει με στόχο η πρεμιέρα του show να γίνει πριν από το Πάσχα. Οι 14 διαγωνιζόμενοι, που κρατούνται ως επτασφράγιστο μυστικό, θα προσπαθήσουν μέσα σε 12 επεισόδια και με τη βοήθεια του καλλιτεχνικού διευθυντή, Κωνσταντίνου Ρήγου, να κερδίσουν τις εντυπώσεις και να φτάσουν στον τελικό δίχως να αποκαλυφθεί η ταυτότητά τους. Την παρουσίαση του «The masked singer» θα αναλάβει ο Σάκης Ρουβάς και στις τέσσερις καρέκλες της κριτικής επιτροπής θα καθίσουν οι Θοδωρής Μαραντίνης, Νίκος Μουτσινάς, Ελισάβετ Κωνσταντινίδου και Αθηνά Οικονομάκου.

Από τις αρχές του επόμενου μήνα αναμένονται νέες ανατιμήσεις στο χαρτί. Ήδη το πιεστήριο της «Καθημερινής» έχει ενημερώσει επ’ αυτού τους πελάτες.

 

Εξελίξεις, και μάλιστα ραγδαίες και σε πολύ υψηλό επίπεδα, αναμένονται στον τηλεοπτικό σταθμό Open.

 

Δεν θα κάνει εκπομπή μέσα στο ‘22.

Ο λόγος για τον Νίκο Κοκλώνη, που επικεντρώνεται στις επιχειρηματικές (επί των τηλεοπτικών) ενασχολήσεις του.

Στο γήπεδο της διοργάνωσης συνεδρίων «κατεβαίνουν» ο «Οικονομικός Ταχυδρόμος» και η «Καθημερινή».

Την υπογραφή της McCann Athens έχει η τελευταία τηλεοπτική καμπάνια της Ευρωπαϊκής Πίστης. Με πέντε ταινίες είναι εστιασμένη στους ανθρώπους που νοιάζονται πραγματικό. Αυτούς που θα καλέσει κάποιος πρώτος σε κάθε σημαντική στιγμή της ζωής του. Γιατί ξέρει πως θα αφήσουν ό,τι κάνουν για να βρεθούν δίπλα του αμέσως.

«Ο πρώτος που καλείς σε κάθε χαρά ή αναποδιά, σε κάθε τέλος αλλά και σε κάθε αρχή, δεν είναι η ασφαλιστική σου εταιρεία. Είναι οι δικοί σου άνθρωποι», αυτή την αλήθεια επέλεξε ως κεντρικό μήνυμα της επικοινωνίας της η Ευρωπαϊκή Πίστη.

Μπορεί αυτό το μήνυμα να μην είναι το αναμενόμενο από μια ασφαλιστική εταιρεία, η Ευρωπαϊκή Πίστη, όμως το επιλέγει, καθώς όπως υποστηρίζει «εδώ και 45 χρόνια, τοποθετεί τις ανθρώπινες σχέσεις πάνω απ’ όλα, χτίζοντας έτσι ειλικρινείς και μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες της». Την παραγωγή της καμπάνιας επιμελήθηκε η Parasol και τη σκηνοθεσία ο Χρήστος Κανάκης.