Ποιος ο ρόλος της V+O στο deal Κόκκαλη – Μπάκων; Τις τελευταίες μέρες κυκλοφορούν πολλά και διαφορετικά σε σχέση με τα όσα έλαβαν χώρα πριν πέσουν οι υπογραφές ανάμεσα στους Μπάκους (και Σία) και τον Σωκράτη Κόκκαλη για την απόκτηση της κατασκευαστικής Intrakat. Ενα από αυτά που κάνουν καριέρα στο παρασκήνιο συνδέεται με την εμπλοκή της διαφημιστικής V+0 στο deal . Το ενδιαφέρον των Μπάκου, Καϋμενάκη και Εξάρχου για την Intrakat, εκδηλώθηκε αμέσως μετά την αποχώρηση των εφοπλιστών από τον Ελλάκτωρα. Οι Μπάκος και Καϋμενάκης, πούλησαν στη Motor Oil, τη συμμετοχή τους στον Ελλάκτωρα (29,87%) κι αμέσως άρχισαν τις διαπραγματεύσεις με την Intrakat, εκφράζοντας ανοιχτά την πρόθεσή τους να επενδύσουν στον κατασκευαστικό κλάδο.

Συγκεκριμένα, ένας από τους πρώτους που πλησίασαν τον Ντίνο Κόκκαλη, μετά την έξοδο από τον Ομιλο Ελλάκτωρ των Μπακοκαϋμενάκηδων, διερευνώντας το ενδεχόμενο πώλησης της Intrakat, ήταν ο Θωμάς Βαρβιτσιώτης .

Κάπου εκεί άρχισε να ανοίγει η όρεξη των Κοκκαλαίων. Μετά στο παιχνίδι μπήκε δυνατά ο Εξάρχου, ενώ κάποιοι λένε ότι περιφερειακό ρόλο έπάιξε και ο χρηματιστής Αστυφίδης. Πάντως, από τπ γενικότερη κινητικότητα που αναπτύσσουν οι Μπάκοι προκύπτει μια στενή συνεργασία με τη (γνωστή) V+O. Κι όταν λέμε στενή, το εννοούμε και με το παραπάνω σύμφωνα με το Secret.

Υπενθυμίζεται, ότι στην Ιntrakat συμμετέχουν ο Δημήτρης Θεοδωρίδης με 12,13%, ο Λουκάς Λαζαράκης, ο Δήμος Στασινόπουλος με 10,10% και ο Πέτρος Σουρέτης με 6,20%.

Όσον αφορά τον όμιλο Intrakat, σήμερα το ανεκτέλεστο υπόλοιπο των υπογεγραμμένων συμβάσεων φθάνει το 1,1 δισ. ευρώ. Ο κατασκευαστικός όμιλος συμμετέχει σε διαγωνισμούς ΣΔΙΤ, έχοντας προεπιλεγεί σε συνολικά 12 έργα, προϋπολογισμού 1,5 δισ. ευρώ περίπου. Επιπλέον, το χαρτοφυλάκιό του περιλαμβάνει σημαντικά έργα όπως, την υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής στα Σεπόλια, τη διευθέτηση του ρέματος Εσχατιάς, τη μελέτη – κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Πάφου-Χρυσοχούς στην Κύπρο, την επιλογή της από την Lamda Development σε κοινοπραξία με την γαλλική εταιρεία Bouygues ως σύμβουλος με τη μορφή του Early Contractor Involvement (ECI) για την ανέγερση του Πύργου Κατοικιών στη Μαρίνα Ελληνικού (Riviera Tower) κι άλλα.