
Τηλεθέαση: Στο κόκκινο ο Άγιος Έρωτας – Κερδίζει έδαφος το Big Brother
Media
Ο Άγιος Έρωτας κρατά ψηλά τα νούμερα στην prime time, όμως την ίδια ώρα, το Big Brother του ΣΚΑΪ δείχνει να «ξυπνά» αργά αλλά σταθερά, κερδίζοντας μερίδιο στη μάχη της μεταμεσονύκτιας ζώνης.Σταθερός στην κορυφή της prime time εμφανίστηκε ο Άγιος Έρωτας, ο οποίος το βράδυ της Πρωτομαγιάς σημείωσε 18,6% στο γενικό σύνολο, μένοντας πίσω μόνο από το «Σόι σου», που κατέγραψε 20,2%. Το MasterChef ακολούθησε με 15,1%, ενώ νωρίτερα, ο Τροχός της Τύχης είχε «γράψει» εντυπωσιακό 17,9%.
Από την άλλη, την έκπληξη κάνει πλέον το Big Brother, που μετά από μέτριο ξεκίνημα, καταγράφει σαφή ανοδική πορεία. Ενώ το επεισόδιο της Τρίτης είχε κινηθεί στο 7,3%, την Τετάρτη σκαρφάλωσε στο 11%, ενώ το βράδυ της Πρωτομαγιάς ανέβηκε ακόμη περισσότερο.
Συγκεκριμένα, στη ζώνη 23:30 – 01:00, το Big Brother κατέγραψε 12,5% στο δυναμικό κοινό 18-54, περνώντας μπροστά από τον ανταγωνισμό. Το Football Show του ΑΝΤ1, που προβλήθηκε μετά τον αγώνα Europa League, σημείωσε 8,7%, ενώ το MEGA Stories της Δώρας Αναγνωστοπούλου βρέθηκε στο 6,6%. Χαμηλές πτήσεις για το One on One με τη Δώρα Παντέλη στο ΟΡΕΝ, που κατέγραψε μόλις 1,9% στο δυναμικό κοινό και 2,6% στο γενικό σύνολο.
Στο γενικό κοινό, το Big Brother σημείωσε 11,1%, δείχνοντας πως έχει αρχίσει να κερδίζει σταθερά το κοινό της μεταμεσονύκτιας ζώνης και να αποσπά σταδιακά τα βλέμματα από τις υπόλοιπες επιλογές.
Η μάχη της τηλεθέασης συνεχίζεται σε όλες τις ζώνες, αλλά φαίνεται πως δύο… πολύ διαφορετικά προγράμματα, ο Άγιος Έρωτας και το Big Brother, καταφέρνουν να πρωταγωνιστήσουν στις προτιμήσεις του κοινού — ο καθένας με τον δικό του τρόπο.
Ανάσα κάπως για το Big Brother που είχε δει αστεράκια τις πρώτες μέρες.