Το Mega φαίνεται πως έχει καταλήξει στις αποφάσεις του για τη νέα σεζόν, με μία από τις σημαντικότερες να αφορά το μέλλον της εκπομπής Πάμε μια βόλτα.

Η εκπομπή της Νίκης Λυμπεράκη, η οποία προβλήθηκε φέτος στη μεσημεριανή ζώνη του σταθμού, δεν θα συνεχιστεί και τη νέα τηλεοπτική χρονιά, καθώς το κανάλι επιλέγει να προχωρήσει σε διαφορετικό σχεδιασμό.

Σύμφωνα με πληροφορίες, τα ποσοστά τηλεθέασης που κατέγραψε η εκπομπή δεν ήταν αρκετά ώστε να εξασφαλίσουν την παραμονή της στο πρόγραμμα, με αποτέλεσμα το Mega να στρέφεται σε νέο μοντέλο ενημέρωσης για τη συγκεκριμένη ώρα.

Η απόφαση εντάσσεται στις ευρύτερες αλλαγές που εξετάζονται για το ενημερωτικό πρόγραμμα του σταθμού, σε μια προσπάθεια ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας της ζώνης.

Έτσι, το Πάμε μια βόλτα ολοκληρώνει τον κύκλο του έπειτα από μία σεζόν παρουσίας, αποτελώντας μία από τις πρώτες εκπομπές που φαίνεται να πληρώνουν το τίμημα των ανακατατάξεων που σχεδιάζονται για το νέο τηλεοπτικό τοπίο.