Απροσδόκητα εντυπωσιακά ήταν τα οικονομικά οφέλη που απέφερε στην ΕΡΤ η φετινή διοργάνωση της Eurovision, με τα έσοδα να ξεπερνούν κάθε προηγούμενο και να δημιουργούν σημαντικό πλεόνασμα για τη δημόσια τηλεόραση.
Η δυναμική εμφάνιση της Klavdia, που χάρισε στην Ελλάδα την έκτη θέση στον τελικό, δεν ενθουσίασε μόνο το κοινό αλλά και τους διαφημιζόμενους. Η αυξημένη τηλεθέαση, που ήταν η υψηλότερη των τελευταίων 15 ετών για τη Eurovision, συνέβαλε αποφασιστικά στην εμπορική επιτυχία της ΕΡΤ, με το διαφημιστικό ταμείο να γεμίζει σε χρόνο-ρεκόρ.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που αναφέρει η «Real News», από τους δύο ημιτελικούς και τον μεγάλο τελικό, τα διαφημιστικά έσοδα ξεπέρασαν τις 526.000 ευρώ. Επιπλέον, η ΕΡΤ αναμένεται να ενισχυθεί με ακόμα 25.000 έως 30.000 ευρώ από διεθνείς χορηγίες και μερίδιο του televoting, ανεβάζοντας το συνολικό ποσό στα 555.000 ευρώ.
Το κόστος συμμετοχής της Ελλάδας στη διοργάνωση ανήλθε στα 403.000 ευρώ, γεγονός που σημαίνει ότι η ΕΡΤ κατέγραψε πλεόνασμα περίπου 150.000 ευρώ – ένα οικονομικό αποτέλεσμα ιδιαίτερα θετικό, με τα καθαρά κέρδη να αγγίζουν το 38% πάνω από τις δαπάνες.
Η φετινή Eurovision απέδειξε ότι μπορεί να είναι όχι μόνο ένα τηλεοπτικό γεγονός υψηλού κύρους και αισθητικής, αλλά και μια επένδυση με σημαντική απόδοση για τη δημόσια τηλεόραση.