Στο επεισόδιο της Κυριακής του Dragons’ Den Greece ΙΙΙ (Κυριακή 1η Ιουνίου), οι επενδυτές έδειξαν πως η επιχειρηματικότητα είναι πολλά περισσότερα από μια καλή ιδέα — είναι όραμα, στρατηγική και ηγεσία.

Η τηλεθέαση συνεχίζει να έχει ανοδική πορεία δικαιώνοντας το project του Σάκη Τανιμανίδη.

Οι DRAGONS δεν επένδυσαν μόνο σε νούμερα, αλλά σε ανθρώπους που τόλμησαν. Όπως σημειώθηκε και στην εκπομπή, οι έξυπνοι επιχειρηματίες βάζουν τα χρήματά τους εκεί που οι άλλοι φοβούνται να αγγίξουν.

Ξεχώρισε η παρουσίαση του Γιώργου Σμυρλάκη, ιδρυτή της ΥΔΡΟΦΥΤΡΟ, ο οποίος παρουσίασε μια καινοτόμα διαδικασία παραγωγής θερμικής χλωρής ζωοτροφής. Ο Λέων Γιοχάη εντυπωσιάστηκε και έκλεισε επένδυση 500.000€ για το 40% της εταιρείας.

Εξίσου δυνατή στιγμή ήταν η συμφωνία της Μικαέλας Πλάκα, CEO της CORDELLA, η οποία δημιούργησε μια online πλατφόρμα λίστας δώρων. Η Νίκη Γουλιμή επένδυσε 45.000€ για το 9% της εταιρείας.

Το επεισόδιο απέδειξε ότι η ελληνική αγορά έχει χώρο για όσους τολμούν να καινοτομήσουν. Άλλοι έφυγαν με επενδύσεις, άλλοι με πολύτιμες συμβουλές. Όλοι όμως κέρδισαν κάτι.

ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΠΗΡΕΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΟΝΟΥΣ;