Το «Dragons’ Den Greece» ολοκλήρωσε θριαμβευτικά την 3η του σεζόν στον ΑΝΤ1, την Κυριακή 6 Ιουλίου, επιβεβαιώνοντας ότι η ελληνική επιχειρηματικότητα έχει πάθος, όραμα και τεράστια δυναμική. Οι συνολικές επενδύσεις έφτασαν τα 3.031.000€, όλα από προσωπικά κεφάλαια των επενδυτών – Χάρη Βαφειά, Λέοντα Γιοχάη, Νίκης Γουλιμή, Τάσου Οικονόμου, Λιλής Περγαντά, Γιάννη Τσιώρη και Μαρίας Χατζηστεφανή.
Το reality επιχειρηματικότητας:
-
Τερμάτισε πρώτο στη ζώνη προβολής του στο δυναμικό κοινό 18-54 με 13,7%
-
Προσελκύοντας 1.397.352 τηλεθεατές, κατά μέσο όρο, που παρακολούθησαν τουλάχιστον 1 λεπτό
-
Ξεχώρισε ιδιαίτερα στο ανδρικό κοινό με έως 17,5%, ενώ και το γυναικείο κοινό έφτασε το 13,2%
Παράλληλα, η απήχηση στα social media εκτοξεύτηκε: πάνω από 38.000.000 video views και το #DragonsDenGR σταθερά στα trending του X (πρώην Twitter) κάθε Κυριακή.
Από τις 69 επιχειρήσεις που παρουσιάστηκαν στη φετινή σεζόν, 28 εξασφάλισαν συμφωνία, αποδεικνύοντας τη σημασία της γνώσης, της διαπραγμάτευσης και του timing. Ακόμα και όσοι δεν έφυγαν με deal, έλαβαν πολύτιμα επιχειρηματικά εφόδια.
Στο τελευταίο επεισόδιο, ο Πάνος Ευσταθίου της ΕΑΙ (πλατφόρμα εξατομικευμένης μάθησης) συμφώνησε με τον Γιάννη Τσιώρη να δώσει το 49% της εταιρείας του για 150.000€, κλείνοντας ιδανικά μια σεζόν γεμάτη από καινοτομία, ρίσκο και έμπνευση.
Ο ΑΝΤ1 ήδη ετοιμάζει τον 4ο κύκλο και το ενδιαφέρον για συμμετοχή έχει πάρει φωτιά.