Το 12ο επεισόδιο του Dragons’ Den Greece III επιβεβαίωσε ξανά την ισχύ του στην prime time, καταγράφοντας 12,7% τηλεθέαση στο σύνολο του κοινού και 11,8% στο δυναμικό κοινό 18-54. Συνολικά, 1.263.254 τηλεθεατές συντονίστηκαν έστω και για 1 λεπτό με το show της Κυριακής 29 Ιουνίου.
Το επιχειρηματικό ριάλιτι του ΑΝΤ1 εντυπωσίασε για ακόμη μία φορά με την ένταση των διαπραγματεύσεων και την αποφασιστικότητα των υποψηφίων επιχειρηματιών. Το επεισόδιο έκλεισε με συνολικές επενδύσεις ύψους 220.000 ευρώ, ανεβάζοντας το ποσό για τον 3ο κύκλο στα 2.861.000 ευρώ.
Στο αντρικό κοινό σημείωσε 16,4% και στο γυναικείο 16,2%, ενώ στις ηλικίες-στόχους κράτησε άνετα την πρωτιά στη ζώνη προβολής.
Ανάμεσα στις επιτυχημένες συμφωνίες του επεισοδίου:
-
Η Ιωάννα Χριστοδουλίδη, με το Functional Flour (αλεύρι οσπρίων), έδωσε το 100% της επιχείρησής της στη Μαρία Χατζηστεφανή για 120.000€ + 5% royalties.
-
Ο Christis Plastiras της πλατφόρμας SVELTA πήρε 70.000€ για 7,5% από τον Γιάννη Τσιώρη.
-
Ο Γιώργος Λιγνός και η εταιρεία IT’S ALIVE, που παράγει φρέσκια σπιρουλίνα, εξασφάλισε 30.000€ για το 10% από τον Τάσο Οικονόμου.
Το show απέδειξε πως το όραμα δεν αρκεί χωρίς στρατηγική και σχέδιο – και οι DRAGONS επένδυσαν στους παίκτες που έπεισαν με αριθμούς, δυναμική και ξεκάθαρο πλάνο.
Το τελευταίο επεισόδιο του κύκλου έρχεται την Κυριακή 6 Ιουλίου στις 21:50 στον ΑΝΤ1 – με την υπόσχεση για ακόμα πιο δυνατές αναμετρήσεις και deals!