Με μόλις 0,8% τηλεθέαση και κατά μέσο όρο 82.000 τηλεθεατές την Κυριακή, το «Πλυντήριο» της Νεφέλης Meg φαίνεται πως οδεύει… κατευθείαν για άδειασμα από τη ζώνη του ΣΚΑΪ.
Το concept που επιχειρεί να παντρέψει το πολιτικό σχόλιο με YouTube αισθητική δεν έπεισε ούτε τους νέους ούτε τους τηλεθεατές του καναλιού. Η εικόνα θυμίζει περισσότερο βίντεο για TikTok παρά τηλεοπτική εκπομπή εθνικής εμβέλειας, και τα νούμερα απλώς το επιβεβαιώνουν.
Στον ΣΚΑΪ ήδη συζητείται το ενδεχόμενο κοψίματος, αν δεν αλλάξει κάτι δραστικά και άμεσα. Γιατί, όπως λέει και ο τίτλος, το πλυντήριο… όταν δεν καθαρίζει, το βγάζεις από την πρίζα.