Το Πρωινό παραμένει στον σχεδιασμό του ΑΝΤ1 και για τη νέα σεζόν, με τον Γιώργο Λιάγκα να συνεχίζει στην παρουσίαση της εκπομπής.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η συμφωνία για την ανανέωση της συνεργασίας του παρουσιαστή βρίσκεται ένα βήμα πριν από τις τελικές υπογραφές, με τις δύο πλευρές να πορεύονται και την επόμενη χρονιά μαζί.
Την ίδια ώρα, όμως, το πάνελ της εκπομπής δεν θα παραμείνει αμετάβλητο. Όπως αναφέρεται, η Δέσποινα Καμπούρη και η Γιώτα Κηπουρού αποχωρούν από το σχήμα, ανοίγοντας τον δρόμο για αλλαγές στη σύνθεση των συνεργατών.
Έτσι, το ενδιαφέρον στρέφεται πλέον στα πρόσωπα που θα κληθούν να πλαισιώσουν τον Γιώργο Λιάγκα τη νέα τηλεοπτική χρονιά, καθώς ο ΑΝΤ1 σχεδιάζει ήδη την επόμενη μέρα της πρωινής του ζώνης.