Η Ευγενία Σαμαρά ετοιμάζεται να ανοίξει νέο κεφάλαιο στην τηλεοπτική της πορεία, καθώς όλα δείχνουν ότι θα συνεχίσει την καριέρα της στον Alpha τη νέα σεζόν.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η γνωστή ηθοποιός έχει δώσει τα χέρια με τον σταθμό και θα αναλάβει πρωταγωνιστικό ρόλο στη νέα κωμική σειρά Ραντεβού με την ευτυχία, η οποία βρίσκεται ήδη στον σχεδιασμό του καναλιού.
Η μετακίνηση έρχεται μετά την ολοκλήρωση του Έχω παιδιά στο Mega, μιας σειράς που συνέβαλε στην τηλεοπτική της παρουσία τα τελευταία χρόνια.
Στο νέο εγχείρημα η Ευγενία Σαμαρά αναμένεται να συναντήσει τον Μιχάλη Σοφόρη, με τον οποίο θα αποτελέσουν το βασικό πρωταγωνιστικό δίδυμο της σειράς.
Επιπρόσθετα, η γνωστή παρουσιάστια τελείωσε κι από την ΕΡΤ, για να αφοσιωθεί στη νέα σειρά.
Ο Alpha επενδύει σημαντικά στη μυθοπλασία για τη νέα σεζόν και η προσθήκη της Σαμαράς στο δυναμικό του θεωρείται μία από τις κινήσεις που ξεχωρίζουν στο παρασκήνιο των τελευταίων εβδομάδων.