Mediatime

Dragons’ Den: Σάρωσε στην τηλεθέαση και μοίρασε 550.000€ σε deals – Πρώτο την Κυριακή 22/6

Συντάκτης: Γεωργία Τσιαρλή
1 στη ζώνη του το Dragons’ Den (22/6)με 14,2% και 1.444.000 τηλεθεατές. Επενδύσεις 550.000€ και μια ιστορική συμφωνία για το 10% εταιρείας.

Το Dragons’ Den Greece απέδειξε για άλλη μια φορά γιατί θεωρείται από τα πιο ποιοτικά projects της ελληνικής τηλεόρασης: νούμερα, περιεχόμενο και πραγματικό χρήμα.

Την Κυριακή 22 Ιουνίου, το 11ο επεισόδιο του Dragons’ Den Greece III σημείωσε μέσο όρο 14,2% στο δυναμικό κοινό 18-54, βγαίνοντας πρώτο στη ζώνη προβολής του.
Με άλλα λόγια το παρακολούθησαν 1.444.165 τηλεθεατές έστω και για ένα λεπτό. Η απήχηση ήταν υψηλή και στα επιμέρους κοινά, με 19,9% στους άνδρες και 13,6% στις γυναίκες.

Από το καλό στο καλύτερο στην τηλεθέαση πάει η παραγωγή του Σάκη Τανιμανίδη.

Αλλά δεν ήταν μόνο τα νούμερα: οι DRAGONS έκλεισαν συνολικές επενδύσεις 550.000€, με αποκορύφωμα τη συμφωνία του Χρήστου Αβραμούδη, ιδρυτή της ZONE 01, που εξασφάλισε 500.000€ για το 10% της εταιρείας του από Γιάννη Τσιώρη και Νίκη Γουλιμή. Πρόκειται για μια από τις μεγαλύτερες συμφωνίες στην ιστορία του ελληνικού Dragons’ Den.

Αξιοσημείωτη και η συμφωνία του Μάνου Σκουλικάρη με τη MANOS3D, ο οποίος έλαβε επένδυση 50.000€ για το 25% της εκπαιδευτικής του πλατφόρμας, με τον Χάρη Βαφειά και τον Τάσο Οικονόμου να μπαίνουν δυναμικά.

Το Dragons’ Den συνεχίζει να αποδεικνύει ότι η τηλεόραση μπορεί να είναι και ψυχαγωγία και επένδυση. Και το κοινό το επιβραβεύει.

Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ

Exit mobile version